OZ “Partnersvo pre MAS Turiec”, ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 písm. d). zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) Vás žiadame o predloženie ponuky v zmysle § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky
„Dodávka kancelárskeho nábytku“
Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľv zmysle § 8 ods. 1 písm. d) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa / obstarávateľa:OZ „Partnerstvo pre MAS Turiec“
Objednávka tovaru : kancelársky nábytok
Nákup kancelárskeho nábytku
Pracovný stôl – 3ks
Kancelárska stolička– 3ks
Poličková zostava– 3ks
Skriňa– 3ks
Zasadací stôl– 1ks
Konferenčné stoličky– 6ks
Miesto a termín dodania predmetu zákazky: OZ “Partnerstvo pre MAS Turiec”, Obecný úrad Žabokreky, Žabokreky 145, 11/2018
Maximálny limit zákazky: 3276,00- EUR s DPH
Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:
11/2018- 10/2019
Financovanie predmetu zákazky:Integrovaný regionálny opereračný program
Spôsob predloženia ponuky: poštou alebo emailom
Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk:
Najnižia cena celkom za predmet zákazkyv Eur s DPH
Pokiaľ všetky predložené ponuky nepresiahnu výšku finančného limitu uvedeného v
§ 5 ods. 3 zákon o verejnom obstarávani 345/2015 VZNP, Vaša ponuka bude zároveň slúžiť pre účely výberového konania.
Celá výzva 2Update PDF_Výzva na predloženie ponuky PHZ-1